Friday, January 27, 2012

Trip to Cambodia - Intro

Aper yg nk citer tentang trip ni ek...
memula kitorg g 6 sekawan...walaupon tix beli utk 7sekawan

Yang menyusun atur sumer xtvt ni ialah cik Yasmin dan dibantu oleh en.Jefrizal
kitorg main redah jer sebenarnyer..xtau sgt nk g mana or aper yg nk buat kat sna
Nak citer lebih2...xreti sgt...Aku akan citer based on tempat yg kitorg lawat la ek
kalu nk baca day by day nyer xtvt bleh g page jep ni...aku xciter ikut turutan ari, sbb malas nk pkir one by one hahahah..

Tp 1st impression time aku smpai kat Cambodia ni ialah...waaa rider giler dorg ni selamba nk u-turn, selamba bwk motor & keta bertentangan arus walaupon mostly dorg bwk 20-40km/j
Nk tgk accident tu mmg susah la...sepanjang 5ari dok sana..aku br nmpk 1 jer accident..tu pon motor dgn motor...

Kat sna byk mengajar aku tentang erti kehidupan & kemanusiaan sebenarnya ^^
Well at least ader menda aku blajar dari sna kn....bkn jln kosong tnpa mengambil iktibar dr pemerhatian sekeliling...
aku kne bsyukur dpt idup dgn selesa secara sederhana kat Malaysia nih..(ni statement bkn politik ek...so jgn libatkan aku dgn politik..)



posted from Bloggeroid

2 comments:

is-nanie said...

apsal intro sket sangat, xde gambar pulak tuh.. hehehe.. atau dah letak kat fb je? so korang takde ikut mane2 travel agent la eh?
skrg nih byk org printskrin. pastu jadi isu kalo bab2 politik nih.. huhu.. tiada kebebasan bersuara di internet lagi..
lenkali sambung la lagi citer korang gi sana...

wahyde said...

nanie mmg nk citer..tp skang tgh dlm training...xder time nk upload gambo & smbg citer....khamis ni InsyaAllah aku buh gambo & sambung bcerita ^^