Tuesday, January 3, 2012

Aktiviti Selepas Bermain Badminton - Year End

Mari kita sambung bercerita....

Selepas penat bermain badminton...aku dgn selamba badak melepak kat rumah Jep & Niza..
So lunch pon dorg sediakan...aku nk tolong, tp niza kata xyah..so aku lepak dok tgk TV ja..dok layan Kal Ho Naa Ho..

Namun sebelum itu dorg kne g beli barang2 utk memasak dlu..aku pon follow dorg seperti bibi/maid ikut majikan dorg g beli belah...aku tolong tolak troli jer, yg pilih & bayar sumer tuan rumah hahaha

Bayar Bos

Memilih beras utk mkn sat g


Sesampai nyer dirumah...Jep memulakan tugas pesiang ikan...dok bersihkan ikan patin & ikan talapia...
Niza plak dok potong2 sayur....time ni aku plak mcm bos, melihat anak buah membuat keje..

Potong sayur tu niza

berkerut jer muka nk buka plastik tu

Jep menunjukkn skill memotong ikan


Setelah penat melayan citer Hindustan & melihat dorg masak, time to makan..lauk aritu ialah Patin masak lemak tempoyak, Talapia Goreng, Sayur campur, ulam & sambal belacan...MAKANNNNN
Naise masakan nyer...selera kampung...

Sempoi..


Petang tu plak kitorg g One Utama...nk cari barang ckit....huhuh penat kitorg berjalan..dgn byk org nyer..jem nyer..tp aku nmpk 1 kedai gula2 yg baru...nmpk sgt tertarik da-bomb.....nnt bila ader masa aku nk g pusing2 dlm kedai tu....

Ada tak org nk propose secara surprise kat kedai ni...nmpk mcm Willy Wonka syurga candy

Aku menunggu niza utk test pakaian

No comments: