Wednesday, January 25, 2012

Halu...Halu

Assalamualaikum.....warga Internet...

Hihihi arini dh start keje...cuti hamba sudah habis...skang time utk memulakan kerja kembali (plus blogging hhhehe).
Banyak update nk tulis kat sini...smpai xtau nk mula dari mana satu...
Yang pasti nya percutian kat Cambodia penuh bermakna..dari segala sudut...
Ia memberi aku pengertian mengenai manusia & kehidupan.....

AKAN TETAPI....aku xsempat nk shopping sgt hahahahha....well quality ilmu pengetahuan lg important dari quantity barang yg aku beli (dh kuar ayat rojak aku hahhaha) ^^

Nanti aku try mengarang untuk entry seterusnya ek..skang kembali utk bekerja dahulu...chaow ^^

2 comments:

Unknown said...

...haippp...keja2 pun dok hapdet blog...

wahyde said...

hahahah....mesti2....mood cuti masih ader ^^