Tuesday, January 3, 2012

Berusaha my friend


Hye sumer...

Camner ari pertama dlm tahun 2012...best??

Aku nyer ari best gak la g berkelah bsama kawan & family..
Well post kali ni bkn psal new year...tp psal jep & niza..

Niza (bkn nama sebenar) aku mmg dh tau sedang bergiat diet...hihi well gal i support
tp 1 lg masalah nyer si husband dia...jep (bkn nama sebenar)...memula dia mcm xikut diet....skang pon dia masih xdiet...akan tetapi setelah sekian lama...dia mula utk bersenam blk...

Aku yg hampir pengsan (bkn gambar sebenar) ekekek

Jep (bkn nama sbr) tlh abiskn larian nya..gambar shaking sbb aku xckup glukosa

Niza (bkn nama sebenar) menghabiskan masa rehat dgn main game


Dpt inspirasi dr video ben tu kot....xmengapa...i support u too jep...so kitorg mulakan dgn bermain badminton...aku dh lma xmain badminton, pancit ckit la aku...lps abis main badminton..jep memulakn langkah utk berlari....hihi...caiyok jep...niza ko pon kne start blari.....



P/s: Ari Ahad jep tlah sakit lutut...huhu no pain no gain...so hwaiting

9 comments:

jep (bukan nama sebenar) said...

hahahaha...demmm...kenapakah post ini menjadi post pertama utk 2012????

wahyde said...

hahahha...mesti lah...kita memerlukan perubahan dlm idup...so kita kne start dgn post yg ada perubahan ^^

shazwan (bukan nama samaran) said...

caiyok2 bedminten..

Alyza Fisol said...

hahaha...klakar la entry ko ni...bukan nama sebenar tuuu... :P

tp yg x best, nape terserlah double chin aku...adeh...kantoi aku gemok... :P

wahyde said...

Shazwan > jom main badminton sama ^^
Niza > xgemoks eh...chubby ja...hihih ni la guna nya bersukan..utk menghilangkan lemaks...so next time ko kne berlari jugak....

shazwan (bukan nama samaran) said...

ayuh ! jum.haha..supply raket satu..

Unknown said...

...wakakaka...patut rasa gegar ckit aritu...siap amaran tsunami kat penang :p...

JEFRIZAL said...

dejei jan!

wahyde said...

hahahahahah