Tuesday, January 10, 2012

Badminton Lagi

Hallooooo....

Ujung mgu lepas aku, niza, Jep & my sis gi bersenam la konon...
Bermain badminton sekali lagi...
So skang mcm aku wat journal pasal semangat Jep nk turun kan berat badan la nih....ekeke
Well, mai lah kita sokong bersama-sama semangat Jep utk kekal sehat..

Hihihi...aku pon bkn fit sgt, so aku join jer mereka bersenam...
Mula kitorg main badminton...tapi disebabkan kitorg xrsa penat time main badminton, aku telah memaksa
jep utk berlari 10round...pastu dia mintak diskaun...so aku suh dia lari 5round..
Tapi disebabkan dia telah buat smash byk kali..so last2 aku kurang kan jadi 2round jer..

Jarak 2round tu lbh kurang 400meter jer kot...tp xpa..Jep telah berlari tanpa henti..hihih
Lepas ni nk main badminton kasi lagi penat...pastu plus berlari...hahah baru la penat tahap maksima ^^

Layan la sedikit sedutan sesi badminton & start berlari & time end berlari..

4 comments:

Unknown said...

...jep main buli pompuan...pastu lari blocking org...keh keh keh...tp xpe je...nmpk perubahan ckit...da lebey krg je bdn kita... :p ganbatte...

wahyde said...

Jan jom la join kitorg sekali...bleh buli jep plak..
haaaa anda dh besau ke jan?? ekekek
yup jep..ganbatte ^^

JEFRIZAL said...

tu diaaaa...aku x buli..tapi aku dibuli...
2 vs 1. hat 2 dok hantaq kiri kanan...jenuh nak kampoi..paihtu nak pakai rules beregu....haaa jenuh makan line aku...

wahyde said...

aku xbuli pon (buat muka innocent)
aku xanta kiri kanan pon...aku xterer mcm ang....ekekekek