Wednesday, January 25, 2012

Shoo Shuwittt

Shooo Shuwittt.....(ala mengada2)..

hahahha.....arini besday my best fwen..puan niza....
sebenarnya berminggu2 sblm ni...laki niza (Jep bkn nama sebenar) nk buat vid spesel utk wifey yg ter-chenta.....
aku tlah tgk progress pembuatan vid tersebut....time tu aku dh rsa vid tu so sweet...xbyk mamat (especially Malay) buat perkara sweet begini (ni pandangan aku jer....kalu salah harap maaf)

so aku pon memegang rahsia tersebut selama berminggu-minggu...slh satu vid yg stagged2 tu, aku la yg rakam...nmpk sgt xpandai amik gamba hahah....aku dh jadi partner in crime Jep...seb baik niza xperasan hahaha

well niza, truthfully.....aku jeles sama kamu..hahahha....xpenah org buat perkara sweet kat aku.....
semoga rumahtangga korang bahagia smpai ke syurga firdausi ^^

5 comments:

JEFRIZAL said...

tu dia sampai tang ni video nih..kehkehkeh....
terima kasih cik nurul wahidah (bukan nama sebenaq) atas bantuan anda.
x ramai lelaki melayu buat mcm ni? hahaha..ramai kot...hg ja x perasan.

'shoo shuwitt' - meremang bulu roma dok sebut.

wahyde said...

hahaha...'shooo shuwit' tu ayat jan...ya ka byk lelaki melayu yg buat menda cmni?...ada tu mmg ada tp xbyk kn???...ke aku je yg xpenah jumpa hahahah

JEFRIZAL said...

tapi aku mmg shuwitt pun. kahkahkahkah.....

Khairil said...

wow

wahyde said...

yer hari ini aku ngaku ko suwit...(arini je...)

hahaha mula2 pkir sapa la khairil ni....lma2 pkir....mesti encik amri ni kn????