Thursday, January 12, 2012

Congrats Farah & Ally

Hye uols

Saya nk ucapkan congratulation to Ally Iskandar & Farah...coz 20Jan ni dorg bernikah..
Sori yer Farah xdpt akak g kenduri tu coz time ader kat Cambodia...heheh xpe nnt adiah for u akan menyusul ^^

Mesti korg heran camner aku kenal dgn si Farah ni...well aku kenal dia time aku g Korea dlu..
Waktu sampai sna..aku & kwn2 aku g menyebuk kat umah dia & tdo sna sat...kitorg kidnap bilik Alin (housemate Farah), and Alin terpaksa tdo kat bilik Farah...cian Alin..

Tapi dorg ni mmg baek..pagi2 buta si Farah dh bgn & masak breakfast kat kitorg (time aku dh pkir beruntung sungguh saper dpt Alin & Farah ni...rajin2)...Walaupon time tu dorg ader kelas...dorg still layan tetamu yg menyebuk ni hihihi

Pastu biler time dh sampai utk masuk kelas dorg, tp dorg still hantar kitorg kat stesen bas..utk meet Umaiyr..
Dari situ, kitorg still keep in touch....tp xsangka sungguh cepat dia akan bernikah..dgn Ally Iskandar plak tu..aku br je melawak dgn dia psal Ally tu...ekekek

Farah dh nk jadi isteri org...Alin biler lagi kamu...hihihihih
To Ally, sila jaga Farah elok2..dia seorg budak yg baik ^^

**Sabda Nabi Muhammad S.A.W**

"Apabila berkahwin seseorang itu, maka sempurnalah separuh agamanya, maka hendaklah ia bertaqwa kepada Allah S.W.T untuk selebihnya."

“ Semoga Allah menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat “
Doa Nabi Muhammad pada hari pernikahan puterinya Fatimah Azzahra dengan Ali bin Ali Talib 

1 comment:

Izdi said...

bkn bdk la sis..tp seorg sahabat...^_^