Thursday, February 2, 2012

Fotosut pada 28-01-2012

Hai Sumer...

Macam yg aku letak tajuk kat atas tu kan....aritu aku, niza & jep g wat fotosut..saja2 jer...dh lama xwat fotosut..
Kitorg punya la bersiap bagai...so lokasi yg dipilih ialah Taman Tasik Perdana...
Sesampai je situ, kitorg cari la port pertama utk meng-click kamera...
xsampai setengah jam..tetiba ujan turun dengan lebat...waaaaaaa...lari cari tempat berlindung...
Tapi xleh nk g mana sgt..sbb kitorg bwk kamera..xleh kene air..kalu kitorg redah gak ujan mmg kamera tu bleh masuk muzium jer la pasni....
Kitorg berlindung kat bawah rimbunan pokok jer..biar badan basah...janji kamera xbasah..

Bila dh reda sikit...kitorg cari pondok utk berlindung...lg save kot..hihihi..
Aku ni bila nmpk ujan lebat mula la nk mandi ujan...tp sabar2...aku bawak kamera hiihi...
Sebelum nk redah ujan cari pondok tu...aku sempat lagi buka kasut aku simpan dlm beg & berkaki ayam...yesh...dpt main air...suka...suka...suka.....(aku mmg suka berkaki ayam...xtau knapa...maybe selesa kot)

Well xbyk gambar yg aku bleh amik...ni antara gamba yg aku amik la....masih amatur :P
Org suh pegang bunga dia pegang daun..hihihi

Niza nk tayang cincin


Ni plak video tgh tgu ujan benti ^^

3 comments:

Unknown said...

...jep muka lapar sungguh...hahaha...ke stress ujan...

wahyde said...

hahaha...tu muka stress ujan plus lapo...plus perang dingin ckit...

disebabkn dh terbiasa dgn dorg ni..perang dingin tu xmemberi kesan keatas ku hahahhah

Alyza Fisol said...

hahahaha....bagus2, ko dh imun ngan perang dingin kitaorg... :D