Thursday, March 31, 2011

Telangkai

Yosh....baru2 ni aku menjadi telangkai kpd kwn2 ku....lelaki tu kwn aku...perempuan tu pon kwn aku..

Dorg nyer progress cepat gak....ber-msg, calling & kuar skali ...
Arini maybe jd ari spesel dorg....tak pon besok kot....
Aku pn xtau la kan...samada menjadi ke tak...tu depends pada pihak pompuan tu nk terima or not...
Aku cuma tlg kenalkan & prepare skit2 jeeeee...

Anyway aku just nk Wish kat lelaki -- Good Luck My Friend ^^
& wish aku kat perempuan -- Its ok, if u accept him or not, u'll still be my friend ^^



p/s: Tp aku harap korg menjadi la sampai ke jinjang pelamin  *(^^)* wink wink.....
       Owh sape yg kenal dorg tu...senyap2 la dlu yer...xyah gtau dorg pape... :P

+**************************************************************




13 comments:

petrizio said...

tolong edjas kat anak menakan dia sama

Dinz said...

hehe..wahyde..i've been there too..now ada misi baru..helping new friend...hehehe ^^

Lambat Rana said...

kemarin dah bagi 'bahan'...harap2 'bahan' tu berguna...mana tau dpt makan pree lepaih ni...hahaha

wahyde said...

pet> nnt kalu aku rsa ader jumpa mna yg sesuai aku edjas la kat ko

dinz> jd telangkai jugak ke heheh

jep> heheheh tu la kita dh tulun buat bahan & bg bahan sumer...kalu xjd gak mmg xdak rezeki dia la tu :P

Dinz said...

tak tahu nk jadi ape la u.. tak tahu mcm mane nk tlg...hmmm...

wahyde said...

tul tu...

petrizio said...

musnah harapan?

Dinz said...

broken heart lagi haishhh... :(

wahyde said...

kenapakah heart broken?? cer citer..cer citer hehehe

petrizio said...

suke bebenor mike dgn bahasa peghok yer..
mesti dah kenan ngan ucop whelca.
atenye ajer

wahyde said...

ater nyer kome ni....udah tersampok ngan ucop whelca iye dak.. :P

Dinz said...

saya tak boleh nk citer sbb ini hal org kan..tak baik bawa mulut :)..sabo je la

wahyde said...

=)