Tuesday, March 8, 2011

My New Bag

Waaaa....blk lunch aku sempat g beli bag....
Bag oooo bag oooo bag........
Huhuhu xpadan duit xckup, sempat lagi nk shopping bag...
Tp aku xnyesal beli bag tu ..cuma nnt kene prepare telinga
utk mendengar ceramah dr ibu sy...pasal bag yg berlambak di dalam bilik sy...

aku suka bag tu sbb corak dia cm retro skit ala2 hippies .....handmade kata nyer...
kalu penjual tu tipu bkn handmade pon biar le...aku dh beli dh pon :P
Bag aku tu ala2 cam kat bawah ni heheheh




p/s: topik tambahan yg akan di ceramahkan ialah kasut yg berlambak di dalam stor...
kalu org nk kata bag aku cam outdated ke...lantak la janji aku suka hahahhah

Huuhuuhh \^^/

3 comments:

Alyza Fisol said...

ko memang outdated....wakakakakkkakakakakakakakka... :P

wahyde said...

wat masa ni heheh xkesah kalu ko kate aku outdated...nnt ko tgk la, dlm tgh tahun...mesti byk org guna bag camni...nnt mesti ko pon teringin nk pkai bag camni :P

aku syg man utd.... said...

seb bek umah de stor....
syukurrrr......