Wednesday, March 30, 2011

Hilangkn kebosanan aku dgn menambahkn tahap kebosanan - Books

Disebabkan tahap kebosanan melanda diri aku ni....aku time keje td telah pergi ke library cari buku....konon nk baca buku pasal IT management..last2 jumpa buku laen ....buku tu cm memanggil2 aku je :P

So buku tu agak tebal la & buku lama....tp mcm menarik jer citer buku tu....
Biler tgk blk tajuk buku citer tu, aku rasa cm baca buku yg seohyun baca...erk nape aku amek buku yg agak serius ni nape xamek buku novel ke ..... kan....

Tp kalu bagi buku novel omputih or melayu yg tebal mcm buku teks tu mmg aku lmbt la nk abis...sehari plg byk 5 pages je aku leh baca pastu aku tido...melainkan novel kisah bebenor...hahhaha...

Mission skang abis kan baca 2 bijik buku ni....kalu aku rajin aku wat summary ek...kalu aku malas aku wat bdo je la

Tajuk buku tu spt dibawah:
1) True Tales of Working the Web - netslave
2) The Body Language Handbook

Wish me luck (bg org yg mls baca buku cm aku ni) ^^

No comments: