Wednesday, March 9, 2011

Just Jangan

 Aku suka pe yg si Pet ckap ni...aku xtau dia amek mna ayat ni or ni sememangnyer ayat dia...so aku quote ni ayat Pet je la ek.....

Jangan terlalu baik, saya akan merindui kamu.
Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai kamu.
Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan kamu.



Just nk share pe yg Pet komen dlm salah satu aku nyer entry.....

p/s: aku suka ayat tu (>v< )..........kyaaaaaaaa......hahahhahah terjiwang la plak

8 comments:

Dinz said...

pet copy paste...pandai yer ko pet...ahahahaha ^^

petrizio said...

terharu aku..
sharing is caring kan..

Dinz said...

sudah la ko pet..saje je kan nk credit..tak adil sungguh!! aku jealous ^^

wahyde said...

ermmm...ni ayat org laen ek...heheheh...

petrizio said...

tgk..dh ada org jelez..
bagi adil sama kat dinz tuh..

wahyde said...

oooo ayat dinz ke

Dinz said...

bkn la..not mine la dear...org lain punya ^^

wahyde said...

oic ^^ thx kpd "org lain punya"