Thursday, April 7, 2011

Xtvt aku - Minggu ke 14 tahun 2011

1) Dusun Durian

Skang musim durian....buah-buahan tempatan...
Aku rsa nk bwk parents g dusun atok...g mkn durian tepi air terjun
Tp mgu ni cm xjadi jer.....hurmm...nk jalan2.....

2) MC

Semalam aku dh ambil MC yg pertama kat tmpt kerja baru ni...
Best rsa nyer bercuti.....bosan bekerja kat sni pon ader....
Biler la aku nk bertukar ke tmpt baru ni huhuhuh

3) WGM

Mgu ni aku maseh diselubungi dgn YongSeo....sweet sgt
Nk bf mcm yonghwa bleh??...heheheh
Wallpaper lappy aku mmg muka dorg nih.....biler la nk kebah demam YongSeo ni..

4) Alat Muzik

Aku masih mencari gitar saiz kecik....Gitar skang ni ok...tp nk yg kecik jugak...
Kang aku tukar ke keyboard kang...jari aku dh la panjang2 mcm ranting....
Tak pon kembali bermain violin...huhuh dh lama aku tinggalkan violin
Nak ikot kan aku maen byk gak alat muzik...tp sumer basic jer...sbb dulu aku join pancaragam & brass band

Alat music yg aku tau maen (basic jer x expert)

Time Sekolah:
- recorder
- melodica (tp time sekolah aku sebut melodian)
- instrument basic yg laen (yg digunakan dlm pancaragam)
- keyboard (ni dh lama aku xmaen..time sekolah jer maen)
- violin (dorg ajar aku maen lagu2 lama jer....lagu2 PRamlee)

Time kat UiTM:
- Clarinet (maen beberapa bulan jer pastu clarinet rosak...so kne tukar instrument)
- Snare drum (drum pancaragam tu....yg mcm after school ketuk.... tp yg ni Min lg expert hehehe)
- Trumpet (sesak nafas aku maen ni...hehehe tp sampai abis blaja kat uitm aku maen trumpet)

Time keje:
- gitar kapok hehehhe (ni je yg aku mampu time keje xder masa nk maen menda laen)
- seruling

hurmmm aku nk focus kat 1 instrument je la ....

6 comments:

petrizio said...

biyor betol ko leh main gitar..
aku nk dgr ko main lah..
yuna versi wahida

wahyde said...

aku maseh belajar la.....
nnt aku praktis lagu yuna....
ko nk lagu aper? hihihi

petrizio said...

aku nk lagu Jason Mraz - I'm Yours boleh?
xpun lagu Yuna - Dan Sebenornyer

wahyde said...

nnt aku cr chord lagu yuna tu yer....hahahah..

petrizio said...

ko praktis betol2 aku nk tgk..mana tau ko leh masuk jadi indie music..
leh aku menjana duit ribu2..

wahyde said...

ko lak yg jana duit ribu2 ek...hahahha...aku sora xsedap...maen gitar lak xterer mna...

xleh jd pnyanyi indie :)