Friday, April 8, 2011

Rio...Ria..Rio..lalalal

Semalam aku telah menonton film citer katun Rio heheh
Menarik...binatang2 tu bleh di katakan celik IT, celik buku...celik sumer la...

Bagi aku citer ni lg best dr citer Rango...(agak kiciwa tgk rango sbb aku letak high expectation)
Aku suggest utk tgk citer ni..kalu bleh cari seat yg screen dia aras mata...lg best..

Aku xleh blah dgn watak anjing bulldog tu....nama dia Luiz..
Bkn diskriminasi binatang...aku rsa dia comel gak....tp ader part2 yg aku rsa seram...
xsenang duduk aku tgk part tu.....aku rsa menda tu menitik penuh je kat muka & badan aku

huhuhuh...Seram2...lg seram dr aku tgk citer antu..
So rakan2 sila lah tgk citer Rio ni....
Aku rsa ayat yg aku xleh lupa dlm citer ni ialah "Ooo! Ooo! Aaa! Aaa!" hehehhe naise meaning dia tau...

p/s: Niza kata citer HOP best...nnt aku nk g tgk lah..^^


Blu yg xtau terbang bersama dgn Jewel yg active

Nmpk Luiz tu....ni la yg aku gerunkn tu

No comments: