Friday, April 15, 2011

Blackday

Ingat tak previous entry aku ader citer sikit pasal Blackday....well semalam adalah ari Blackday..
Mari kita recap blk ek...Blackday adalah ari utk org2 SINGLE berkumpul....sbb ari2 utk COUPLE or bakal COUPLE adalah pada Whiteday & V'tineday....

Nak dijadikan citer smlm adalah blackday....heheheh secara KEBETULAN kitorg mcm celeb blackday ni walaupon xpenah terlintas nk sambut mendalah ni....so byk tul KEBETULAN smlm
Antara KEBETULAN nye ialah

1) Aku cuti smlm (satu ari tu je aku cuti) heheheh...aku naek genting bersama kwn2 rapat aku
2) Aku g sana 3 org...dan kami sume single...isk..isk...isk....
3) Kitorg sumer ader pakai kaler itam....aku seperti biasa tudung itam menjadi pilihan...min pakai jaket itam dia..& chot baju, jaket & seluar dia sume itam......
4) Seb baek kitorg xmkn jajangmyun heehee tp kitorg mkn burger blackpepper....

Sepanjang blackday ni kitorg menghiburkan diri masing2....maen la game kat genting walaupon ujan kitorg redah je alang2 dh sampai kan.....aku & min sampai basah kuyup sbb maen game Sungai Rejang Flume Ride dh la sejuk dgn ujan tambah dgn air kolam tu...huhuhu mmg kelaz kesejukkan nyer...

Sumer rollercoaster aku naek kecuali Flying Dragon sbb tutup.....bukan nk kate aper la kan, tp time maen rollercoaster kat genting aku rsa biasa, dorg kata tu mmg kesan -ve kalu kita pernah maen T-Express....huhuh xpe la janji aku enjoy dgn kwn2 kan..heheheh...Rolling Thunder Mine Train kitorg naek 3kali berturut2...heheh bak kata chot "mcm layan lap time merempit"

Kat situ ader persembahan awek2 menari...kata nyer dr thai...tp muka cam chinese malaysia jer..xpe la xkesah..ader sorg tu muka kiut...aku & chot siap tangkap gambar dorg lagi (dr jauh la kan hehe)
Pastu ader sales gak....aku dok giler dgn teddy bear kat salah satu store tu...chumel giler...rsa nk beli...tp xjadi beli....murah2 lak tu....baek beli yg tu dr maen game tembak2 yg dpt bear tu kannnnnnn....(sebenarnyer nyesal xbeli smlm wuuuaaaaaa T-T)

Walaupon dh penat berjalan..aku & chot masih gigih nk maen game arkid...so kitorg turun awal & bergerak ke umah Niza & Jep...min yg agak penat & xsehat mengikut jer...kitorg g sna sbb nk wat battle menari atas tikar huuhuhuh walau mcm mna aku pijak tikar tu...aku still kalah...aku kalah dgn Niza...& yg plg teruk aku kalah dgn chot berturut2..aishhh...aku ni xder tokoh langsung utk menari heheh min dh tdo kat sofa...

Kitorg nari cm bdk2 ni la hahahha (gambar hiasan)


Xpe2 tgu next battle...jom trainning sebelom next battle hehehe so begitu la ending nyer Blackday kitorg...
Btw pada ari tersebut aku hanya sempat tdo 2jam jer...pastu layan game2 kat genting & kat umah jep niza

p/s: aku nk wat komik bergambar khas tuk min & chot...nnt dh siap aku upload yer miiiiiinnnnnnnnn

No comments: