Wednesday, April 13, 2011

Stand by

Akhirnye kene standby gak kat opis nih...skang dh kul 8 mlm....pe yg aku leh buat ni.....
Internet access ader akan tetapi...xleh FB..xleh YM....jap nk check leh skype tak mlm ni hehehe

Selalu aku kalu standby aku akan baca online manga...tp kat sni menda tu pon kne block
Nk baca gossip hiburan pon kne block....nk baca pasal sukan pon kne block...
So pe yg tinggal utk aku baca...bahan ilmiah kalu baca byk2 leh ngantok...

Seb baek dlm laptop aku ni byk muvi & drama....hahahha
Malam ni berjaga smpai 4am pastu tdo jap & bergerak ke Genting utk berhibur...heheheh yezza ^^

6 comments:

FamBlab said...

www.cari.com.my
macam-macam ada

wahyde said...

huhuh ni la yg slalu masuk tu ek

chicharitos said...

tido2....mlm neh xde mood x pektis gitar..heheheh....

wahyde said...

alasan jer....jaga bebaik gitar sy tu yer...

vidic said...

macekk dun worii arr..
segala nya selamat n sukses ya...
:P

wahyde said...

ceh...