Friday, December 31, 2010

Cuti Free - Wat Aper??

Arini cuti free... aku konon plan nk kuar la gak kan...tp disebabkan bajet aku lari giler....xjadi la aku kuar..
Lagipon kne kemas umah...sok nk pindah..penat pon ader pindah randah ni..but nk wat camner kan ikut family la...

Seperti biasa aku akan mula dgn mengemas baju2 aku...fuh byk giler rupanyer bj aku...kne clear up la...
byk baju yg xpakai .... membazir jer.....elok2 lg lak tu....nnt kat bilik baru akan sort yg mna nk yg mna xnk...

Tp my precious things ialah my books & mags...kne jaga elok2 ...aku syg giler kot...tp org mesti gelak tgk bahan bacaan aku
Oh Ibu...jgn g buang lak buku2 ni yer...bkn leh kira ibu aku ni...
Kang dia g sedekah kat bdk2 laen...bohsan la aku nnt...xder bhn bacaan...
hehehhe...

So aku nk kene smbg mengemas blk ni...hmm xtau leh g tgk bunga api ke tak.....><


Ni la antara buku yg aku syg....hhuhuhu

6 comments:

Dinz said...

Wah ..rajinya dia kemas rumah :) ...heheh..by the way just drop by to wish happy new year ...tak keluar tengok bunga api? ^^ ...

chicharitos said...

kemas jgn x kemas....
sok org dtg just nk angkut trus jew..
jgn mengular yew...

wahyde said...

dinz> tq..epi new year to u too...bkn rajin pon..sbb nk pindah rumah tu yg kemas...

chikedis> yer2..tlg tgk

chicharitos said...

yer la 2....
best kn dok umh bwu...
lapang jew keadaan...
pemandangan pun indah...
hahahahahahahaha...
suke2......

wahyde said...

adeh...abis la....lps ni slalu la chikedis ni dtg umah....

motif nyer....awek sblh umah sy....hot kata nya...tp org xpenah nmpk pon lagi...

chicharitos said...

hahahaha...
wait n c jew...
mna lk partner aku ni....
x kn nk usyar sowang2...
huhhhhh....