Thursday, December 30, 2010

Jejariruncing nyer blog

Tghari tadi aku ader nmpk byk citer pasal Fahmi ni (GK Malaysia)....& 1 of my fwen post link blogger ni..
Aku pon click la link tu..rupa2 nyer blog gewe Fahmi...dlm ati aku "menarik gak buat bacaan umum"...
Aku baca la kesah chenta dorg...menarik gak la...sape yg single mingle (mcm aku) mesti jeles baca kesah cinta dorg..
Bkn jeles pasal mamat tu yer...jeles sbb dia ader seseorg yg caring...heheh

Punya la lama aku dok belek2 kan..tetiba aku terperasan sesuatu...iaitu counting utk follower dia..mula2 time aku buka tu rsa nyer baru brape je
Pastu aku pon dgn rsa curious mula memantau nombor follower & peng-skodeng yg makin meningkat setiap minit...

Ni time 4.58pm - follower 3742
Ni lak time kul 5.18pm, dh naik dgn mendadak



Pd kul 5.30pm aku stop hehe sbb nk blk..tp still naek seh



Kesimpulan nyer...Femes dtg xkira masa..tetiba je kita leh femes...Tahniah kpd anda..& nice citer kat blog tu
Tapi kene beringat tetiba jer kita leh duduk kat bwh sekali kannnn....

Peringatan utk diri sdr:
> Idup umpama roda & setiap yg berlaku ader hikmah yg telah ditetapkan oleh Allah
> Jgn mudah lupa diri..Allah boleh beri apa yg kita nak dalam sekelip mata & DIA juga boleh amek blk menda2 tu dlm sekelip mata...
> Maintain ceria & bersyukur heheh...nnt ader la ganjaran yg akan diberi oleh-Nya :)

7 comments:

Dinz said...

kalau ada button "i like this" sure dah i tekan heheh..Jangan la u jeles nnt u pon dpt gak satu...doa saje..pestu berikhtiar and tawakal..insyaAllah u dpt apa yang u cari :)

wahyde said...

owh nnt nk kene wat la 1 button "i like this" heheheh

petrizio said...

xpe nnti aku ajak orang kampung aku jd follower ko..

wahyde said...

hahah pet ko tau niat suci murni aku yer...ko pon xjd follower aku lg....nmpk nyer aku kne femeskan diri aku nih hahahha

chicharitos said...

oittttttt......
weekend ni ramai kew follower....

petrizio said...

ko dh femes dh dikalangan jejaka terlajak...cuma perlukan promotion je

wahyde said...

pet> di kalangan yg terlajak jer ek...adeh....hahahah