Thursday, December 30, 2010

Cucuk Sanggul

last weekend...besday akak aku...
igt nk beli present..last2 dia mintak present yg adik aku xsuke..
igt nk bg gelang emas ke kan...tp yg dia mtk nyer ular daun..hmmm
Ala2 camni la ular nyer

nk kne g cari ular daun la plak ni...dh janji dgn dia nk bg present..hehe

tp sblm dia kembali ke negeri dia bekerja...dia beli cucuk sanggul
dia beli 2..satu utk dia..satu utk aku...
ader 2 kaler, itam & merah..dia pon tunjuk kat aku..dia suh aku pilih..
dlm ati aku rsa kaler merah menarik..br nk membuka mulut, nk ckap nk kaler merah..

tp minah tu kater dlu.."tp kak umie nk kaler merah"...jeng..jeng..jeng...

terus aku "bahasa" kan akak aku sorg ni...
"Ceh dia nk kaler merah pastu suh org pilih...ader gak yg nk kne mkn cucuk sanggul ni..hihihih"
akak aku terus gelak...dia pon xtau naper nk suh aku pilih padahal dia mmg nk kaler merah tu..
2 Cucuk sanggul yg di suh pilih - Gambar Hiasan


*gambar ni diambil dr google...so saper claim empunya gambar & nk suh delete sila bgtau yer..lupa amik dr mana..heheh

3 comments:

chicharitos said...

kt uptown s.alam ader jual ular tu...
rege x sure lk....

mr369 patih emas said...

gila kamu,,gambar dalam tu ular kapak

wahyde said...

owh yeke...hahahha nmpk sgt sy xtau pasal ular2 nih :P

Thx sbb inform..biar je la gambo tu kat situ...kaler dia lawa :P