Sunday, January 2, 2011

Hepi New Year Everybody

Walaupon lambat beberapa ari....saya disini ingin mengucapkan selamat tahun baru (kalender bukan Islam) kpd sumer rakan2 sahabat handai & family...^^

Xtvt awal tahun baru...yg pertama kemas umah & then berpindahhhhhhhhhhhhhhhh.....
Heheh...penat gak la kan...walaupon xbuat keje byk sgt....bukan aku xmo buat...tp xberdaya....

Kesah nya begini...
Konon nyer aku dpt adiah "new year" la....Malam org bakar bunga api tu....dlm kul 10pm...aku meng-tapau mknan utk Ayahanda & Bonda yg ter-chenta...aku & adek g menapak ke foodcourt...on da way blk umah, elok punya jln...aku xnmpk ader bonggol..so jwpan nyer..aku terjatuh dgn elok & sopan santun ala2 slow mo di hadapan khalayak ramai...jatuh lak style bersimpuh "pompuan melayu terakhir" lak tu...adek ku tercengang tgk keadaan aku...

Nak cover line nyer pasal...aku terus bgn & jln seperti biasa...tp sampai umah...adeh...kaki dh bengkak..
hahah aku & adek aku gelak giler2....smpai dia wat lakonan semula depan kwn2 aku & ayahanda bonda...

So disebabkan "adiah new year" tu..aku xbuat byk keje sgt....aku jln pon terhencut-hencut.....
Moga2 kaki ku cepat sembuh ...& moga korg pon dpt pengalaman yg menarik jugak.....(tp bkn jatuh mcm aku la kan) hehehe

Ceria2 Selalu yer ^^

24 comments:

AlonGarcia said...

get well soon~

Dinz said...

alalala..siannye...teruk tak?...letak la ubat sket ok?...well...nk tergelak pon ada..tp sian pon ada..heheh..kamu ni...jahat betol itu batu ye...kat situ plak dia ada ... u hati2 la tengok nk berjalan pon.....get well soon...so u pon ceria2 selalu oke..always smile ^^

wahyde said...

assif> tq...sori xreply sms...xsempat nk meng-top up kn hp ^^

dinz> tq...xpe still maintain ceria hehe

Dinz said...

Comel heheh ^^ ..

chicharitos said...

mmg comel.......
hohohohoho...
tp yg sblh lg comelll
huhuhuhuhuh.....

wahyde said...

chikedis> ooo tu yg smlm asyik berbasikal je kat umah tu kan..usha awek sblh umah...hehe

Dinz said...

@chikedis : mane bole lawan kecomelan dia...walaupon disebelah ^^...

petrizio said...

xpe ko jatuh cuma bengkak kaki, org lain yg kat sini smua jatuh hati kat ko kot.. hahaha

Dinz said...

cik wahyde..... :)

wahyde said...

pet> adeh komen ko....aku xwat salah uuwwwaaaaa.....

dinz> tq

Dinz said...

heheh ^^

chicharitos said...

uitttt....
lu x tgk lg org sblh 2 mcm mna...
aduyaiiiiii...
malas nk ckp lbey2...
dtg sendri tgk...
hahhahahahaah.....

chicharitos said...

lg 1....
cer pggil nma org betul2...
huhhhhhhhhh....
soka2 jew...

Dinz said...

@chikedis : ada2 je la kamu...^^ haha mata dah merata2 tgk...mmg ada yg cantik ape semua..tp saya pon tak tahu kenape tertarik bila melihat si dia .. ^^ bg saya dia comel tp tak boleh untuk dibanding2kan ;) bak kata dia...rupa adalah umpama primary key didalam database ^^

Dinz said...

So dia adalah unique ^^...

petrizio said...

Kalau cik wahidah unique maknanya beliau adalah OKU.
OKU adalah unique.

Dinz said...

Pet : heheh..sian la kat cik wahid tu..ko ni pon..:) ...OKU plak jdnye ^^ kesian dia..dia sempurna sifatnya ;)

chicharitos said...

x bleh blah lk wa tgk ayat lu...
hahahahaha....
lu x knal saper dia...

Dinz said...

heheh..takpa la kenal ke tak kenal..setiap orang ada pandangan masing2 ^^ ...

wahyde said...

uuhh..ptg tggai lma skit...ader jer komen2 yg sgt hurmmm....

pet> aku bkn OKU..bak kata wani "ko bkn OKU tp KKU" hehehhe

dinz & chikedis> pape je la korg ni....aish...

chicharitos said...

hahahahaha...
nma pun menempek...
sajer jer nk memeriahkn suasana...
jgn ader yg terasa ati lk...
tuk hiburan jer semata2....
per2 hal pun MAN UTD still kt atas...

wahyde said...

yer mmg MAN UTD kat atas...tp igt tak MAN UTD yg kat umah org tu...yg kat atas lantai & bawah kaki ku...hahahahha

Dinz said...

Chica: high five for man utd ... Heheh ^^ ...

chicharitos said...

alehhhhhhhhhhh...
wat la mcm mna pong...
x eran nyerrr...
dulu kini & selamanya...