Thursday, December 30, 2010

Tahniah Pemain Bola Malaysia

Hmmm agak menderbarkan biler tgk game smlm...kibar2 bendera Malaysia dlm rumah..
Pemainan Indonesia pon hebat2 gak...seb baek penjaga gol Malaysia pon sma hebat..tahniah la adek Fahmi yer, dpt selamatkan byk gol...

Skang byk nmpk nama Fahmi & Safee ...femes di mana2...
Twitter la..FB la...nama Rajagobal pon sma naek....

Dlm team Malaysia kali ni, aku suka tgk 2 org...aku rsa dorg leh g jauh lagi...
Yg pertama mmg Fahmi la..waktu aku introduce pemain2 Malaysia kat Niza aritu pon..aku suh dia tgk Gol Keeper nyer, supaya dia berminat dgn bola :P
Aku suka dia bkn sbb muka yer...aku rasa time dia lompat tgkap bola dgn penuh bergaya....ekekek pelik2 aku ni

Yg kedua bkn Safee yer...aku suka tgk Kuna ...aku rasa dia terer...best tgk dia maen..
Ader jer kat mna2 ruang yg kosong...U hv my eyes on u heheheh

Sbnr nye berniat xmo tgk bola mlm td...sbb takut emo lebih (aku ni cepat emo, kalu bab2 ni)..almaklum la byk sgt yg marah "leser Malaysia" kan..
Tp last2 dok depan TV mkn jagung rebus setongkol...dok bersorak dgn bendera...
Seb baek kat umah...so xder org nk kesah....(pe nye anak dara wat keje cmni..) hhehe
Tu je la mkn mlm aku...sumer pasal bola....

Anyway..Congatz ya.....HEHHEHE Jumaat Cuti..tu yg syok tu

No comments: