Sunday, September 4, 2011

Selamat Hari Raya 2011 & 8tv Nite Live

Assalamualaikum.....SELAMAT HARI RAYA...maaf zahir batin...so sorry kalu aku ader terkasar bahasa...terbuat salah....sumer yg "ter"2 la kan..aku mtk maaf dr hair tip until toe nail :)

So camner raya korg...best? aku nyer raya ok la...tp time 1st Sept tu...agak xbleh dok diam la...asyik dok depan komputer tgk update dari internet....
Nak tau naper????...sebab aritu Heechul ku masuk army...waaaaa T-T 2 tahun kurang bahan hiburan aku..
Btw....pape pun wish all da best utk Heechul....pastu ku kembali beraya...

milky2 kim heechul..hihihi


Dah aku gatal2 nk online time raya kan...so ader plak 8tv nite live nk amek guest dlm rancangan dorg..aku pon try la anta email..tup2 aku dpt hahah dah la time tu aku kat tepeng lagi...
tapi xpe..mmg ari sabtu tu family aku plan nk blk KL...mlm tu terus shoot utk 8tv nite live...demi mengelakkan jem kitorg guna jln dlm

Seb baik sempat sampai...huhuhu...biler join jer racangan tu...aku dok gelak giler2 tgk Baki Zainal & Guibo menari lagu rosalinda a.k.a welcome Malaysia gitu....hahah
Kitorg hv fun la...sbb tgk perangai kreko Baki & Guibo....penat pon xpe...muka aku time tu slebet giler...nasib la...aku gak yg gatal nk jd tetamu rancangan tu hahah

Kalu ader lagi peluang aku still nk join...kali ni xder malu2 dah hahahah (walaupon aku ni bkn kategori pemalu tp mlm tu tetiba aku jd pemalu hahahhhahah)

From da left: Guibo, Lau, Malik, Me, Baki

Setelah abis...sesi bergambo

Tgh tgk komen raya Malik rasa nya nih

Gambar Ehsan dr 8tv Nite Live