Friday, September 9, 2011

Screen putty.exe

Yosh...

Sudah begitu lama aku xgunakn screen putty ni....dlu selalu jer guna...nk masuk database ke server ke....screen tu la yg aku tgk....kaler nyer standard itam/putih......
Dulu slalu jaga server Unix/Linux so slalu la guna putty.exe ni...sehari kalu xguna xsah.....rsa xlengkap idup ini hiihi
Server windows lak jarang skali masuk....kekadang mati kutu xtau tang mna nk pi

Bila dh tukar tmpt keje ni...dh terbalik plak...asyik2 tgk server windows jenjarang dpt server unix/linux
So semalam dapat server Unix...suka giler biler aku dpt tgk screen putty...seyes xtipu....
Rasa mcm jumpa kwn lama yg tpisah...hahaha...
Tp syg, byk command yg aku hampir lupa...dh lma tinggaikn command2 tu....so skang aku nk kasi gilap skit skill Unix/Linux aku....hahah...dh lama sgt berkarat nih...

Sesape xtau screen putty tu camner....kat bawah ni la screen dia....

screen yg ku rindui

No comments: