Wednesday, May 16, 2012

Mutu Roda Tiga

Ari Ahad aritu ader gi karnival utk pencari kerja....kitorg kunun2 nk g cari keje la...tp xbyk yg offer sbnr nya..tp ok la kalu nk usha2 company aper yg ader....

Abis tgk pasal company2 tu....kitorg singgah kat tmpt beskal...tp mahai giler dekat RM 30K..then bleh plak singgah tmpt mutu (motor)....menarik mutu tu roda tiga....besau....harga mcm harga keta honda yg bukan 2nd hand...

Pastu dh usha2 mutu tu..Jep pe lagi gi meng-test mutu tersebut...dia ajak bini dia naik skali...tp Niza kata..kalu Jep bawak superbike baru dia nk naik...kalu naik mutu roda tiga ni dia xmo...hahah aku pon aper lagi, menempek...aku yg menompang kat blakang...hahah tp xrapat pon..jauh jarak nya..kalu rapat mmg aku xnaik..jarak antara aku & Jep, bleh buh sorg lagi adult.....

Mutu tu nama panggilan dia Can-Am, nama penuh dia Can-Am Spyder Roadster umur dia xsure brapa tahun. Mutu ni mcm ATV sbnr nya..tp body dia nmpk lagi solid...hurmmm aper lagi nk citer ek...xder la sgt..aku bukan terer pon psal mutu ni...aku tau naik...layan cruising jer...

Nah tgk jer la mutu nih ekekek










Video yg shaking (xmkn pagi & tengahari lagi...so xder tenaga hahahha seb baek xrebah )


No comments: