Tuesday, May 29, 2012

EH! Levi’s® Curve ID Blogger’s Award

Hi yosh...

Tetiba tajuk pasal Levi's kan....hahaha saja nak try masuk citer pasal Levi's nyer seluar...
Aku sebenarnya bukan nya brand conscious...mana2 seluar yang selesa aku bantai pakai jer...tapi adik aku ni mmg suka sangat pakai seluar Levi's...most of her jeans dari Levi's...disebabkan dia aku suka Levi's Straight Cut & Skinny..

One day, adik aku tnya, "kak nurul nak seluar jeans tak?" aku jawab dengan selamba..."nak belanja boleh jer"...so petang tu dia bagi aku seluar jeans Levi's...aku kata "mahal nih..sure?..confirm? dah bagi nnt xboleh ambil balik"...dia jawab "yer ambil jer la..org dh bagi"  hahaha...aku pon dengan hati yang girang mengambil tanpa berpikir dua kali...

Mula2 aku tgk seluar tu...uit macam kecik jer...carrot cut jeans lak tu....muat ke kaki aku ni? Tapi dah adik bagikan..tak kan nak complaint pulak...so aku try jer...haaaaa muat...selesa bila pakai...tak der la terlalu ketat, kain pon xder la keras & texture seluar pon ok...patut la mahal berbaloi rupa nya...so dari situ aku start pakai jeans Levi's...

Slalu aku pakai Levi's straight cut or skinny jer...coz ia buat aku nmpak tinggi...kaki aku slim jer...(teringin nk tinggi macam adik aku..tapi aku terima hakikat yang aku ni rendah...dh pakai heals pon still rendah dari adik aku)..walaupon seluar carrot cut tu sebenar nya panjang dari kaki aku..tp bila disarung...xnmpk pon seluar tu panjang...nice jer hahhaha (perasan sendirian)

Lagipon seluar jeans Levi's ni tahan lasak gak...aku bantai jalan2..wat aktivi lasak ke...seluar still ok...

So dari situ la aku belajar memakai seluar Levi's...hahahha

Haaa ni time jalan2 dgn adik..tu seluar Levi's yg dia bagi ^^ (jd lady like ckit pkai heels..adik pon pakai Levi's)

Time ni penat cari jalan sesat..Levi's jugak aku balun..selesa...(sporty ckit gaya nya)

Time batting pon aku pakai Levi's...kaki aku nmpk slim kan hihi


No comments: