Thursday, December 29, 2011

Khamis terakhir 2011

Assalamualaikum...

Hye...arini merupakan ari khamis yg terakhir dlm tahun 2011...
Cepatkan masa berlalu....pejam celik...pejam celik...dh nk bertukar tahun lagi...

Aper yer aku nak buat disaat2 akhir ni yer...adakah ini merupakan tahun terakhir bg aku, kau, or mereka??
Ecececeh...mna nk tau kan sumer nyer berserah pada Qada' & Qadar Allah...kita hanya bleh try sehabis baek jer...kalu ader yg aku buat salah kat korg sumer...aku mintak maaf yer...kot la terkasar bahasa or terasa teraniaya oleh perbuatan aku....percaya la aku xberniat pon nk buat camtu kat korg...tu sumer perbuatan secara xsedar hihihi

Semoga Allah sentiasa memberi kita petunjuk & rahmat ke atas kita...
Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan utk memohon ampun & bertaubat diatas segala dosa2 ku ^^

7 comments:

Anonymous said...

Amin...

wahyde said...

Amin ^^
Smoga anda juga sentiasa dilimpahi kasih syg Allah...

Unknown said...

...malam jumaat yg terakhir untuk 2011...ekekeke...

Anonymous said...

Terharunyeee aku ada gadis lawa doakan aku..sob..sob

wahyde said...

Jan....yeah mlm jumaat yg takhir dlm thn 2011...so bleh baca yasin byk2 ^^

Anonymous.....sy doakn utk sumer yg baca blog ni...termasuk awk ^^
Tp sy xde lawa, sy biasa2 je.....lma2 bkedut tua jugak sy..

petrizio said...

lawa la tuh.. mcm maya karen..

wahyde said...

saja la tu pet..xyah nk sakat aku hahaha