Wednesday, December 21, 2011

ETS Annual Dinner Night 2011

Assalamualaikum...

Dalam bz2...aku masih sempat g annual dinner huhuhu...tetapi di sebabkn bz gak la..aku xder prepare pakaian ikut theme (tema dia kne pkai Muvi nyer karakter...aku berkata2 dlm ati...aku just jd watak sampingan dlm filem Inception hihihi )....aku bantai pkai jeans & kot + jumper....hahaha..lgpon konon2 aku ni PA si Kalai..(mmg aku wat keje PA pon)
So aku pn kne makeup dia...rambut dia sumer aku la tlg2 betulka...tidak dilupa aku juga ader jawatan lain iaitu selaku backup dancer dia....ekekeke

EHhhhhh naper aku backup dancer kan??? owh btw..minah kalai ni masuk ETS idol (competiton), dia dok nyanyi2 kitorg dok nari2...so dia menang that idol...juara hahaha...

Aritu byk gak cabutan bertuah ader yg dpt laptop, ader yg dpt Ipad2...kawan kitorg si Wani dpt Nintendo Wii...mmg dorg bertuah....aku seperti biasa xberapa bertuah..aku dpt mkn & goodies bag je hihi Alhamdulillah

Tp kitorg hv so much fun dat day ^^
Sampai si Kalai tu masuk hospital la sbb demam..ekekek nnt la aku g melawat dia..coz aku pon demam gak

Gambar Instance...ekeke

Time jadi backup dancer

Congrats Kalai sbb menang ^^
With our Dept Head..

Gambar xder motif hahahha

No comments: