Friday, August 12, 2011

Mimpi ku




Mlm tadi aku bermimpi....bleh plak bercinta dlm mimpi hahaha
dia mmg wujud...aku tau kewujudan dia....dia tahu kewujudan aku..
tp di dlm dunia reality kitorg xbercinta pon...dlm mimpi tu je aku bercinta
Aish camner la aku bleh termimpi dia

Org kata...kalu sblm tdo kita dok pikir pasal seseorg maka nnt bleh mimpi dia
Tp mlm td aku dok pkir pasal Jerry Yan.....aku rsa la sbb dok high nk tdo :P
Yg sure, mlm td aku mengacau chot..hihih...tp aku xmimpi dia yer...
Termimpi org lain...bleh bergelak gembira dlm mimpi tu...

Aku ni jarang bermimpi....pastu kalu mimpi mesti xigt sgt keseluruhan mimpi tu
Yg ni aku mimpi ni sampai skang aku masih igt...
Aku dh jatuh cinta ka?????....Jiwang la plak...ekekek..well aku pon manusia gak after all

Aku bermimpi time nk dekat subuh..bln ramadhan lak tu...
Org kata mungkin jadi kebenaran...hihihi...
Kalu betul alhamdulillah....kalu xbetul pon alhamdulillah ^^

P/S: Mood arini CERIA hahah

15 comments:

petrizio said...

org pmpn pun bermimpi gak ker??
mesti ko mimpi aku nih..

wahyde said...

pet..mimpi pe yg ko maksudkan ni ha???

semua manusia bermimpi aper....

:)

petrizio said...

member aku ckp org pmpn mmg x bermimpi..x kira mimpi apa pun..
x tau betul ke tidak..

ko mimpi sape, leh aku tau?

wahyde said...

mana kwn ko dpt idea tu...pompuan pon bleh dreaming ler...

ater cer tnya kwn2 pompuan ko yg laen..dorg pernah bermimpi ke tak? mesti penah nyer..^^

aku bermimpi org yg ko tak kenal...min, niza,wani, jep & chot pon xkenal....hihih...

petrizio said...

ko ckp je kat mamat tuh yg ko mimpi dia..tgk apa dia ckp.. untung badan dia ajak kawin.. kalau xdpt xpe sbb itu ujian dari Allah..
antara2 ujian mcm ni lah..

kaya tpi x bahagia
disygi kwn tp dibenci keluarga
berjaya dlm kerjya ttp gagal dlm cinta
ada duit ttp xde anak
cantik tapi x bijak
berbakat ttp x nah menang

wahyde said...

hihih...aku br bermimpi kot...blom betul2 suka...tp crush tu ade la ckit

yg ni mcm kene kat aku jer

berjaya dlm kerjya ttp gagal dlm cinta (kahkahk...dh redha dgn menda ni)

ada duit ttp xde anak (aku plan nk amek anak angkat) ^^

petrizio said...

relax der..
x bermakna gagal sekali gagal selamanya..tapi ko tolong la edjas kawan2 ko yg single kat aku,xpe kalau aku gagal pun..

wahyde said...

Mmg aku tgh relax la ni....ko bkn dh ader aweks ke

petrizio said...

uiks..aku dah lama single lg lama dari ko.. eX aku pun dh bertunang.. tu yg wat aku lg sedih tuh..

Anonymous said...

camne leh teringt jerry yan terlebih2 ni..hihihihi

wahyde said...

pet> relax ar....walaupon ko break awal dari aku...tp ex aku dh kawen kot siap nk dpt anak lagi..hihih :)

nad> jerry yan semestinya sentiasa di ingati...kan my virtual bf hahah

JEFRIZAL said...

bang aji?

wahyde said...

bang aji?...hahah nope

Dinz said...

untungnya org tu :) saya pon pernah juga bermimpi sama seperti awk, tapi berhadapan dengan keadaan realitynya saya rasa saya jauh dari pada si 'dia' mungkin 'dia' baik untuk orang lain :) . dan apa2 pon saya admire 'dia' :) . mungkin itu kententuan ilahi. redha sahaja lah :). syukur je la dengan apa yang ada :)

wahyde said...

Oooo awak admire sape smpai mimpi2 ni? Hihihi awak xpenah gtau dia kot...
Xde yg btuah pon mimpi je...xder nk cintan cintun hihu