Tuesday, August 2, 2011

Karoks Session

Jumaat aritu aku dgn gals dr dept aku g karoks kat sogo...
Aku seperti biasa kebuluran bila dh smpai petang....so sesampai je kat sana terus g serbu tmpt mkn

Byk manusia dowh...sbb Sogo wat sales utk member...kater nyer memang murah..
Walaupon aku member utk Sogo gak...tp xpenah la aku g shopping sna..aku g beli mknan je kat sna
Berbalik kpd tajuk...aku, kalai, fatin, tisha & hazreen g karoks....

Walaupon memula tu pakat malu2...tp di sebabkan ratu joget kita (fatin) beria-ria menari...
last2 bilik karok kitorg dh jd nightclub kitorg buat...sumer club ader la...dangdut...salsa....etc
hahah havoc giler...sedap xsedap sora tu blakang kira..janji happy

So nnt kita g lagi yer kengkawan....all SD ladies ^^

konon2 kitorg tgh perf cm ni la hahahhah

No comments: