Wednesday, June 8, 2011

Bertepuk Sebelah Tangan

Semalam ader dgr kat Hot fm pasal bertepuk sbelah tgn ni...
ader sorg caller ni....pompuan dia dh ader bf, tp ader mamat laen dok anta bunga kat dia...
So dia ngadu rimas kat Hot fm...sbb dok asyik bg bunga kat dia..tp xtau sape yg bg...

Mamat yg bg bunga tu bertepuk sebelah tgn..so dia nk mamat tu stop anta bunga kat dia..walaupon current bf dia xpenah bg bunga....tp dia kata dia bkn bleh dibeli dgn bunga...minah ni ckap lg (dlm bentuk point yer, ayat exact xigt) "dh jgn btepuk sebelah tgn.stop bg bunga. kalu bg tau sape diri tu xpe gak, mna tau bleh btepuk 2tgn ke"
havoc 1 konti Hot fm....dgn jwpn minah tu..heheh aku pon tergelak skali....ader point gak minah tu..
Abis la bf minah tu kne ati2 lps ni...tp kalu bf tu tul take care minah tu..xkan dia nk bertepuk dgn mamat yg anta bunga tu tul tak????

Pe pendapat korang pasal ni?

9 comments:

is-nanie said...

Haha.. aku pon tergelak baca kesah nih.. Secret admirer dia lg caring drpd bf.. Aku rasa mungkin
1) Orang tuh tau pompuan dah ade bf. Nak berterus terang, takut kene rejct terus... tp dia masih nakkan perhatian pompuan tuh.
2) Boleh jadik jugak, ntah2 bf dia sendiri yang bagi..
hehe..

p/s: ko tau laruku dah kuar lagu baru, 'good luck my way'?

petrizio said...

aku rasa bf dia nk uji dia kot.. nk tau tahap kecurangan gf dia..

wahyde said...

is-nanie> tau2..lagu tu mula2 mcm lagu disney lak hahahha...laruku ku :P

pet> heheheh guna tabung uji..bika...penunu Bunsen skali laaaa
hihihi

petrizio said...

pmpn tuh teruja nk tahu sapa laki tuh kot.. bertepuk 2 belah tangan..

wahyde said...

hihiihihi maybe jugak kot...

petrizio said...

ape pendapat ko, kalau ko minat sorg tuh tp ko segan nk ckp sbb xnk digelar pirgi cari timba.. tu leh konsider tepuk sebelah tangan ker.

wahyde said...

rsa nya tu xdikira bertepok sebelah tgn....sbb yg sebelah sna xtau yg sblh sini suka yg sna....ni lbh kpd pendam perasaan...

kalu bertepok sebelah tgn...bkn ke mcm yg sblh sna tau yg sni suka ...

hahah aku rsa la..susah la nk tafsir...aku pon slalu jer crush dgn org laen hahah ni kira tepuk sblh tgn ke???

petrizio said...

selalu crush??

cuba bgtau sapa2 yg aku kenal ko suka.. ko PM aku kalau malu..amacam

wahyde said...

aku rsa ko xkenal la......bkn dikalangan rakan2 kita....crush je pon kan....setakat suka jer...xder la smpai bcinta hahah....mostly aku crush dgn artis korea hahahah