Tuesday, January 18, 2011

Kpop Konsert Live - DiGi

Yezza ari khamis aritu (13th Jan kalu xsalah la) blk keje terus g ke stadium negara...nk g tgk konsert kpop...kat dlm tgn ader 4 tix...sah2 aku & min akan g sna...lagi dua tix tu..kwn aku join....

Sebenarnyer xminat sgt group yg dtg tu...lagu2 dorg tu tau..tp xhafal....aku more interested nk tgk Gna sbnar nyer...pastu bleh plak minat nk tgk dongwoon secara nyata...hahah mmg hasrat aku tercapai la mlm tu...
Hehehe...tp mmg berbaloi la beli tiket murah tu....tp kalu beli tiket lg mahal lg ok sbb dpt present...
Secara rumusan nyer spt kat bwh ni la senang:

A- Artis
1) Acara start lambat skit, sbb artis xsiap lagi (Gna, 4minutes & Beast)

2) Artis pertama, Gna. Lawa & kdg2 cute, tgi, body mantap, xpkai baju seksi tp tetap seksi time mnari, pandai speaking so byk interaksi dgn peminat....nyanyi lagu2 yg aku suka...so aku mmg enjoy hhehe

3) Artis kedua, 4minutes, kaki yg menarik, tarian yg hot, pandai berinteraksi dgn peminat...yeay time ni aku dh kehilangan 70% suara ....hahhha

4) Artis ketiga, Beast...aku xkenal sgt dorg ni...lagu dorg pon aku xhafal tp aku tau la lagu2 dorg....so time ni sora aku di simpan sepenuh nya...cuma aku kagum dgn kehenseman dongwoon...dah la selalu dtg ke arah kitorg...seyes dekat....tarian dorg pon ok...menggunakan stage sepenuh nya...yeay i like

B- Organizer
Kalu nk dibandingkan organizer time JYJ dgn KPop live ni..mmg jauh beza la...kali ni mmg teratur...senang nk kuar masuk...xsusahkan peminat yg attend...tp toilet je agak jauh skit...

C- System Audio
System audio mmg hampeh...nk dengar sora dorg tenggelam timbul....music bunyi kuat tp microphone slow jer....ader yg dpt mic yg bunyi kuat ader mic yg bunyi cam bisik2 jer.....pas ni sila tingkatkan mutu audio anda yer....

overall aku puas ati dgn performance yg ni cuma system bunyi tu yg slack ckit.... btw DiGi sponsor la lagi yer....sy sgt suka hahahah

3 comments:

Dinz said...

suka sgt dgn k-pop dia...^^ enjoy XD

chicharitos said...

hmmmmmmmmmmmmm......
dlu kini & selamanya....

wahyde said...

yezza.... ^^
tgu bln 3 plak ...amek yg VIP trus heheheh