Thursday, February 17, 2011

To Chort

To Chort hehehehe

Xpenah2 aku tulis "to chort" ni...tp di sebabkan kejadian time lunch tghari tadi....aku terpikir & tergerak nk tulis "to chort" hehehehhe

Begini la Chort, senang citer, aku nk menyatakan bahawa sa nya diantara byk2 kwn aku yg sama umur, ko la yg plg gentleman tanpa perlu dibuat-buat...heheheh
Sbb kalu kami (kengkawan aku yg laen) kuar dgn ang, kalu kami xdak garpu ka xdak tisu ka xdak tempat duduk ka .... ko mesti tlg kitorg dgn amek menda2 tu & bg tmpt duduk ang kat kami.....tanpa kitorg mtk tlg ka pa....

Kalu aku nk pengsan ka or min xdak kenderaan ka or kalu wani nk mkn eskrem ka...mesti ang tlg ...
So aku sgt berterima kasih coz ada kwn mcm ang & slalu la jaga kami camtu ye... teruskn lah berperangai cmtu...aku doakan ang cepat2 temu jodoh hahahah ^^

p/s: Jap ang pon gentleman gak tp ang byk gentleman kat niza ekekekke
p/ss: Chort terharu tak? cepat nangis airmata darah hahhahaha

5 comments:

Alyza Fisol said...

oit...name aku naik...hahaha...btoi ke dia gentleman kat aku lebih...bukan same je ke???

petrizio said...

chort a.k.a pak menakan aku ke nih..
so suwitt

wahyde said...

oit cik niza mesti la gentleman lebih kat ko..dh ko bini dia hahahha... :P

yer pet ... chort a.k.a pak menakan ang...ko pon so suwiiitttt pewwiiitttt hahahahha

'jap' said...

saya cuma gentleman..tapi saya bukan lelaki gentle...dan juga saya bukan gentelman...

*suka org boh nama kita dlm blog post dia ♥™

is-nanie said...

aku takde kene mengena dengan entry nih.. tp nak bgtau, aku ade add blog ko dlm list blog aku.. =)