Monday, February 14, 2011

Day 4 - A habit that you wish you didn't have

Dunno la which habit....for me, whatever habits that i have, walaupon habit tu buruk, tp habit tu la yg menjadikan aku ni AKU...
so kalu nk wish xder habit tu pon, maybe ader habit laen yg lagi teruk dr habit yg aku wish xder tu..

Tul tak?

Bkn nk wish didn't have that habit...cuma biar kita leh kawal habit tu
minimize kan habit yg xnk tu...cth nyer pelupa kan..kalu ari2 lupa mmg susah la kan
so kalu buang habit tu, maybe habit yg laen dtg... utk elak menjadi lg teruk so kita kawal jer la xyah buang

Kalu korg rsa aku perlu buang some habit tu, korg gtau la yer, kurang2 aku leh minimize kn habit yg teruks tu

p/s: kpd chot, chikedis & antu air...anda xgtau pe habit pon xpe...sbb rsanye cm tau je pe yg korg nk tulis hahahah

1 comment:

chicharitos said...

aaaaaaaa....
nk bg tw kew....
huhuhuhuhhu.......