Saturday, February 12, 2011

Secret Garden

Sebenarnyer ader byk citer aku nk taip ni...pasal Ma'al Hijrah la...pasal citer2 best la...pasal xtvt yg aku buat la...

hurmmm aku mula kan dgn drama yg aku dh abis tgk la...tajuk nyer Secret Garden...walaupon entry ni lmbt aku buat...tp kira ok la yer...

Sgt best...kiut....romantik comedy...plakon dia hyun bin & ha ji won...kalu xsalah la...nk citer panjang pon xguna...aku rekemen korg g beli DVD or donlod yer...mmg xrugi tgk....membuatkan kita jeles nk couple camtu hahaha...SGT...SGT...SGT...rekemen.....aku bg 4.5/5 heheh xleh bg lebih2, sbb ader gak editing nyer yg hampeh ekekekk....tp jln citer & cara lakonan aku suka...naise ^^

nk streaming online : secret garden
nk baca dr forum : kdrama - secret garden
nk baca synopsis : Secret_Garden




5 comments:

Dinz said...

I try follow ok? :) ..heheh ^^

wahyde said...

hahahaha u nk jd sape hyun bin?

Dinz said...

kalau i jd hyun bin .. u sudi tak jd ha ji won ... heheh ^^ ? ...kidding ...how are u?

wahyde said...

tp ha ji won tau sape hyun bin. so cmner i nk jd ha ji won sbb i xtau u sape ^^

Alhamdulillah sehat je...

Dinz said...

alaa..dear bg i tgk dulu drama tu ok? ^^ ... tgh giat follow drama tu skrg ni heheh....

bagus la sihat ..skrg pon musim demam..jaga diri elok2 ok? ^^