Wednesday, October 10, 2012

Apa Khabar

Assalamualaikum sumer ^^

Apa habaq, harap suma bebaik ja na...hehehe
Dah lama tak menaip kat sini kn...arini tetiba rsa nk menaip...
Meh nak update skit...

Hehehehe....arini 101012...tarikh anniversary kawen kawan baik ku...so to Jep & Niza selamat2 la suma na...aku doa kn korg berbahagia selalu...gaduh2 manja dah la...mna2 masalah pon setel kan secara baik2 kay...

Pastu pasal Min...semoga ko cekal la kat dlm DPA tu...selamat berlari ari2..slamat merasa kehidupan tentera dll....ko pi sna dlm keadaan sekeping...blk nnt ko dlm sekeping gak na...

Wani...ko la peneman aku skang..hehehe...kita berpenat bersama..berjalan kaki bersama...hehehhe membuang masa bersama2...make sure kaki ko elok ujung mgu ni...mna la nk tau tetiba mahu keluar bersama lagi...

Chort.....mamat yg sedang berbahagia skang...hehehe tak sia2 aku jadi telangkai, well kalu dh jodoh tak kemana yer dak :P

Well aku plak..maintain sama ja...byk perah otak memikirkn xtvt ujung mgu...
Dan aku baru beli beskal lipat...jeng..jeng...jeng...
Beli pon yg stok macam old skool...aku suka barang2 mcm zaman dlu2...
Aku rasa ok la kn..utk jenjalan jer..leisure...bukan utk mendaki bukit ke etc..
Kiut tak beskal aku....
Dorg kata beskal aku mcm zaman p.ramlee...well different people will have different taste right..aku suka jenis yg camni, xminat yg sporty nyer style...nnt aku nk beli basket yg mcm anyaman tu letak kat depan...kunun nya ala2 korea or japan laaaaaa hikhikhkhik

Jom meronda ^^

Beskal ku yg bleh di kepak-kepak :P