Monday, November 14, 2011

Hello Fwens

Hye guys...dh lama x citer dlm blog ni kan...banyak menda yg terjadi sepanjang hiatus aku..

Ni aku citer summary jer le yer....

1) Kerje
kan aku kne tukar job scope...suma jadi kucar kacir....tensen dgn penglibatan bos yg pcaya suma assumption yg vendor buat tanpa full troubleshooting dorg nyer script.
last2 suma hangin...mood keje skang cuma tinggal 30%....lagi 70% adalah utk bertukar keje
walaupon company yg aku keje ni besar...tp cara keje dia cm tuuuutttttt (maaf perkataan di cencored kan hihihi)
Dah xmo ckap pasal keje yg menyakitkan ati...

2) Kehilangan
Pada 1 Zulhijjah aritu my beloved aunty passed away....dia pergi dlm tiba2...ari khamis subuh dia & pakcik sampai umah dr vacation..
khamis pagi tetiba dia ckap sakit kpla...pastu terus dlm keadaan koma...then bawak ke hospital..
Jumaat pagi dia meninggal & kebumi lps sembahyang jumaat...hopefully pakcik aku & izi boleh bertahan dengan dugaan ini
Ni la satu2 nyer makcik yg plg rapat dgn adik beradik aku...dia baik sgt, murah ati sumer...sekepala la dgn kitorg...
xsempat aku nk mintak maaf sumer... T-T

3) My Chipmunk
biler ader menda sedih...mestila ader menda gembira gak kan....hihihi time tgh sedih2 ader lak yg slalu take care...
huhuhu so last2 jd my bopren..aku rsa dia mcm chipmunk hihih...tu je la nk ckap....xnk citer lebih2....aku kn pemalu :P

10 comments:

jep said...

"huhuhu so last2 jd my bopren"

hahaha...gila pengakuan berani mati nih! hampa nak reveal ka aku nak reveal? gambaq dok ada ni....hahahaha

wahyde said...

hahaha....brani mati ke??...pekara betul aku gtau jer la...aku dh xmo kene komen spt dibawah:

- "bg harapan kat anak org"
- "ko ni suka calit kat ramai org"
- etc

hihihi...walaupon aku tau suma tu gurauan..tp mcm xelok la kan ^^

ko xyah nk upload gamba ke haper...cukup sekadar pemberitahuan...xyah nk menggambarkan plak

jep said...

'My Chipmunk'...niza pernah nampak dlm henpon hg sebelum kami tau...cuma xtau sapa...hahaahahaha...

tapi pasai pa chipmunk? xdak menatang lain ka utk menggambaqkan mamat ni? hahahaha

wahyde said...

sbb dia kecik mcm chipmunk...cute pe chipmunk...dia pon tau aku panggil dia chipmunk

Dinz said...

dah tak boleh kacau la macam ni..dah ada boipren.. jaga la dia elok2...:) happy for u (duduk tepi tingkap sorang2) .... just kidding ...

wahyde said...

naper xleh kacu....sbg kawan bleh per...hihih xkn sbb kapel kwn nk ilang yer dak??

Unknown said...

aduh bila mau story ni...

wahyde said...

hihihih.....nuna nk story...tp tiap kali nk story...nuna g citer pasal keje lak...hahaha....sok nuna cuti, so esok nuna citer ok ^^

Dinz said...

kawan boleh..hehe..asalkan jaga batasnya :) ... by the way, i hope you find the one that you have been searching for :)..be happy ok? no more sadness..bersyukur selalu jgn lupa pemberiannya .. at least now dah ada teman hati :)... enjoy your life! (sitting here and smile) hehehe

Anonymous said...

tahniah kak...sampai seru gak..=)