Tuesday, November 16, 2010

LRT & Nava

Tadi blk dr keje naek LRT, dpt tmpt duduk sbb xbyk org....then ader 1 young indian lady duduk sebelah....seperti biasa, aku akan menjenguk kat luar tgk pemandangan...but suddenly that lady tnya :

Nava: xblk kg ker?
Me: x..kg kat keramat...sok pon bleh blk...
Nava: ooo...
Me: keje mna?
Nava: KWSP...u?
Me: Maybank... U umur brape?
Nava: 24..u?
Me: .hehehe u r younger than me....im 26...
Nava: omg....u look younger....mcm 22...i felt like i yg tua hehehe
Me: ekekek im not that young..

then kitorg sembang lagi...tp dia nk turun kat Tmn Bahagia...aku kat Kelana Jaya...dh nk dkt smpai tmn Bahagia Nava ckap:

Nava: do u know y i tegur u?
Me: No..y?
Nava: sbb u nmpk mcm xselesa, so sbb i duduk sblh u, i nk wat u selesa la..
Me: hahaha yeke...sbnrnyer i mmg suka tgk kat luar...bkn sbb xselesa...
Nava:..hehehe..k, nnt jumpa lagi...
Me: ;D

So, dia mmg ramah & matured..kalu nk banding aku la...tp betul ke aku ni nmpk mcm xselesa time berada dlm LRT??..huhhu sesuatu yg perlu diubah...^^ nice meeting her

p/s: Yezza aku dh ader perubahan menjadi lebih byk ckap dgn org laen :P

4 comments:

AlonGarcia said...

talk to me...pliz~ =)

wahyde said...

hahh....slalu talk gak per ^^

Alyza Fisol said...

perubahan yg bagus...ngeee... :D

wahyde said...

ngan ko pon slalu niza